Вивчивши Модуль 5, я з колегами обговорювала власну презентацію, щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів; обговорювала у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм; розглянула та обговорювала закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах; створювала списки використаних джерел;розглянула, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці; переглянула План вивчення теми та внесуть до нього відповідні зміни;запланувала, як вони будуть використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.
понедельник, 23 февраля 2015 г.
Рефлексія Модуль5.
Вивчивши Модуль 5, я з колегами обговорювала власну презентацію, щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів; обговорювала у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм; розглянула та обговорювала закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах; створювала списки використаних джерел;розглянула, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці; переглянула План вивчення теми та внесуть до нього відповідні зміни;запланувала, як вони будуть використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Ох цей план.... як з нм важко... але ви молодці так тримати...
ОтветитьУдалить